Het is nog volop vakantie. Maar de organisatie van het koor zit niet stil. Regiokoor Musica Pro Deo uit Meerkerk start vanaf 3 september een nieuw project. Een PSALMEN,  de psalmen zijn rijk van inhoud en door de eeuwen heen op muziek gezet in allerlei variaties. Wij gaan psalmen instuderen die gecomponeerd zijn door componisten van deze tijd nl. van Johan Bredewout  en André van Vliet. Het koor wil graag meer zangers de gelegenheid geven om met hen in 6 weken tijd het concert in te studeren, want zingen is gezond. Wilt u/jij eens graag meezingen in een koor, maar wilt u/jij zich niet geheel binden. Dan bieden wij de mogelijkheid om als project-lid met ons mee te zingen.

Voor deelname aan dit project vragen wij een financiële bijdrage van € 25. Zo maakt u de voorbereiding van instuderen tot de uitvoering volledig mee. Het concert is DV zaterdag 12 oktober in de Ichthuskerk van Meerkerk.

Start repetities dinsdag 3 september.

Wij repeteren wekelijks op de dinsdagavond van 20:15 - 22:00 uur in Meerkerk, Energieweg 1.

Vanaf 20:00 staat er voor u de koffie/thee klaar.

Van harte welkom!

voor meer info en vragen zie: www.musicaprodeo.nl

2019 12 oktober Zing mee