Sinds 2013 hebben we als gemeente een gelegenheidskoor. Het bestaat uit circa 25 enthousiaste gemeenteleden die graag zingen. Anton Langerak, één van onze vaste organisten, is dirigent. Het koor zingt een paar keer per jaar tijdens bijzondere kerkdiensten. Denk bijvoorbeeld aan een belijdenisdienst of opening/sluiting winterwerk. In de weken voorafgaand aan de kerkdienst waar aan bijgedragen wordt, komen de koorleden wekelijks een uurtje bij elkaar om de liederen door te nemen en te oefenen. Je krijgt daarbij ook nog eens tips over zangtechnieken van onze dirigent! Naast dat het fijn is om te zingen, zijn deze oefenmomenten ook nog eens erg gezellig!

Meedoen?

Deelname aan het gelegenheidskoor is vrijblijvend. Je kunt op elk moment in- en uitstappen. Het is wel handig als je even je naam en e-mailadres doorgeeft aan de organisatoren van het koor.

Doe ook eens mee! Samen zingen tot Gods eer!

Graag tot ziens!

De oefendata voor 2019 zijn:

• 8 september
  • 15 september