Home 5 Gemeente 5 Kerkdiensten 5 Kinderendienst+

Kinderendienst+

Kinderdienst + (groep 4 en 5)

Deze informatie is speciaal voor jou, omdat jij in groep vier of vijf zit. Op een aantal zondagen per jaar ben jij namelijk extra welkom in de kerk. Tijdens de kerkdienst houdt de dominee een preek. Op dat moment mogen alle kinderen die in groep vier of vijf zitten dan met een juf of meester mee naar een eigen kinderdienst, de kinderdienst +. Jij dus ook!

In de kinderdienst + gaan we met elkaar zingen, uit de bijbel lezen en leren én doen we soms een proefje. Mooie dingen om te doen, maar nog veel leuker wanneer je dat kunt doen met allemaal kinderen die je kent.
De kinderdienst + is er een keer per maand, behalve in de zomervakantie, dan heeft de leiding ook vakantie en is er geen kinderdienst +.

Wij hebben er veel zin in. Jij ook?

Groetjes,
Martine Langerak, Harold de Valk, Erika de Valk en Florentijn Kool

kinderdienstplus@hervormdlexmond.nl

Rooster

Het rooster is alleen zichtbaar als je ingelogd bent. Klik hier om in te loggen.